غرفه حوزه های علمیه در روز ۲۲ بهمن ۹۷

فعالیت های مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها در غرفه حوزه های علمیه در روز ۲۲ بهمن ۹۷

 

در این روز باشکوه و خاطره انگیز که ملت سرافراز ایران مشتی دوباره بر دهان استکبار جهانی کوبید؛ حوزه های علمیه نیز با حضور خود در راهپیمایی خوش درخشیدند.

مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها با همکاری پنج مدرسه دیگر در غرفه ای که از طرف ستاد فرهنگی تبلیغات این روز بزرگ در اختیارشان قرار داده بود،  تمام تلاش خود را برای پررنگ جلوه دادن حضور حوزه های علمیه خواهران به کار گرفت.

در همین راستا، هدایایی آماده شد که در داخل آن بروشور تبلیغ حوزه حضرت خدیجه سلام الله علیها قرار داشت. این هدایا به تعدادی از بانوان حاضر در راهپیمایی تقدیم می شد. همچنین میز مشاوره کودک با حضور استادان فرهیخته و ماهر این فن نیز در غرفه قرار داده شد. سه نفر از طلاب این مدرسه که مهارت هایی نیز در فن تبلیغ و جذب دارا بودند از ساعات اولیه صبح به غرفه اعزام شدند. دو نفر از این طلاب به جذب کودکان حاضر در راهپیمایی با کشیدن نقش پرچم ایران روی صورت هایشان پرداخته و نیروی دیگر حاضر در غرفه با والدین آنها در رابطه با این که آیا از مهارت فلسفه برای کودک اطلاعاتی دارند یا خیر صحبت می کردند. سپس به کلاس های مهارت آموزی در این رشته دعوت می شدند.

حضور بعضی از اساتید فلسفه برای کودک و حضور کوتاه مدیریت محترم مدرسه سرکار خانم فضائلی نیز بر نشاط و انگیزه طلاب فعال غرفه افزوده بود.

با امید به این که در سال های آینده فضای بزرگتر و امکانات تبلیغی بیشتری در اختیار مدارس علمیه خواهران قرار داده شود؛ گزارش تصویری این روز خاطره انگیز و پرنشاط به همراه تصاویری از فعالیت طلاب این مدرسه درادامه مطلب قرار داده شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *