نشست سیاسی با حضور خانم قدیریان

نشست سیاسی با حضور خانم قدیریان

برگزاری نشست سیاسی با حضور خانم قدیریان در روز شنبه ۲۲ دی ماه نود و هفت در مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها

نشست سیاسی ارزشمندی با حضور مدیران مدارس، فرماندهان بسیج طلاب مدارس ( هشت پایگاه تحت نظر) و مسئولین تحلیل و بررسی و هادیان سیاسی پایگاه های مذکور برگزار گردید.

این نشست که در روز شنبه، ۲۲ دی ماه با هدف بررسی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی( چهل سالگی انقلاب) و با حضور سرکار خانم قدیریان، فعال فرهنگی تحلیل و بررسی شد.

مشروح سخنرانی خانم قدیریان، پیرامون چند محور بود:

۱_ تقسیم بندی جغرافیای امنیتی در جهان بر اساس پنج سازمان امنیتی بزرگ شامل : سازمان سیا CIA امریکا،اینتلیجنت سرویس یا MI۶ انگلستان،موساد اسراییل، سرویس امنیتی شوروی سابق و روسیه ی فعلی یا KGB و سازمانهای اطلاعاتی ایران اعم از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه. کلیه زیر مجموعه های این سازمانهای اطلاعاتی وامنیتی جهانی بر کلیه امور امنیتی، سیاسی اقتصادی ،اجتماعی و …اشراف داشته و بسیاری از تغییرات جهانی بر اساس دایره نفوذ انان صورت می پذیرد.

این سازمانها با توجه به دایره نفوذ و میزان گسترش عوامل خود در جهان با یکدیگر رقابت داشته اما ۴ سازمان فوق منهای ایران در بسیاری از موضوعات همپوشانی و همکاری داشته و بر سر موضوعات مشترک با یکدیگر همسو عمل مینمایند.

ایران تنها سازمان امنیتی بزرگ در جهان است که به صورت مجزا و مستقل عمل کرده و توانسته است علی رغم فشارها و نبردهای سنگین اطلاعاتی با سرویس های فوق نه تنها به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند بلکه دایره جغرافیایی نفوذ و عملیات خود راباسرعت و قدرت افزایش دهد.

۲_سرویس های یاد شده پروژه ۳۰ ساله ای بنام پروژه ۲۰۲۰ را برای سه مقطع ۱۰ ساله طراحی کرده اند که بر مبنای ریل گزاری در حوزه های سیاسی،امنیتی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی ایران تاکید دارد.

در این پروژه برنامه ریزی بر این مبناست که نظامات فوق باید به صورت هماهنگ سقوط کنند تا براندازی در شکل کامل آن صورت بگیرد و در نتیجه این براندازی، امپراطوری قانون مند و سازمان یافته سلطه در جهان محفوظ بماند.

۳_ نقش روحانیت و نهاد روحانیت در مقابل این پروژه

برنامه ریزی برای بهره بردن از روحانیت برای اجرای آنتی تز انقلاب از حوزه علمیه قم و سوء استفاده از جایگاه بزرگان حوزه و خالی کردن عرصه از پشتوانه های معنوی و اصلی انقلاب و بنیانگزاران نهضت اسلامی ملت ایران

مبنای حرکت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر اساس قران و سیره پیامبر و اهل بیت بوده و مدل و نمونه ای کاملا منحصر به فردی دارد و به همین دلیل دنیای غرب چون قدرت درک و تشخیص و پیش بینی این نوع نگاه را ندارند از برخورد و نابودی آن عاجز بوده و تمامی محاسبات انان را برهم زده است.

تقابل دو جبهه غرب و ایران اسلامی :

غرب با انبوهی از ابزارهای مادی -نظامی -سیاسی-اطلاعاتی-رسانه ای و تبلیغاتی و….در یک سو قرار دارد .

در سوی دیگر ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نوظهور معرفتی و تمدنی پرانگیزه و پرتحرک و آینده نگر که بخوبی اهداف پیش روی خود را شناسایی کرده و با مدل حکومتی اهل بیت و وعده های قرانی برای حکومت جهانی مستضعفین در جهان برنامه روشنی دارد در مقابل یکدیگر صف آرایی نموده اند.

با ظهور انقلاب ایران و ناشناخته و غیر قابل تحلیل بودن مدل حکومتی و سیاستها و راهبردهای هوشمندانه آن که توسط ولی فقیه عادل سیاستگزاری میشود تمامی هیمنه امریکا که متکی بر قدرت پیش بینی و محاسبات دقیق بود کاملا فروپاشیده و تمامی محاسبات ابرقدرتها در مورد حوزه نفوذ و اقتدار ایران را دچار شکست های سنگین کرده است به گونه ای که فروپاشی از درون در داخل حکومتهای امریکایی اروپایی و اسراییلی کاملا نمودار است.این شکاف تاکتیکی و شکست قدرت محاسباتی روز به روز در غرب آشکار تر می شود .

تمامی محاسبات امریکا از ابتدای آغاز نهضت حضرت امام در کُند کردن و به انحراف یا شکست کشاندن این قیام بزرگ بر خلاف کلیه محاسبات دقیق غربیها کاملا غلط از اب در امده است.انواع دستگیری­ها، زندان­ها ،شکنجه ها ،تبعیدها،گروهک­های تروریستی،نفوذی­ها،ترورها،جنگ نظامی،جنگ اقتصادی،جنگ فرهنگی و عقیدتی و …در بستر فعالیت همان شبکه های اطلاعاتی و امنیتی نامبرده شده ساماندهی واجرا گردیده است اما تمامی این پروژه ها نه تنها ایران را متوقف و منزوی نکرده بلکه دامنه و حوزه نفوذ ایران به شدت در حال گسترش بوده و تا مرزهای رژیم صهیونیستی و تنگه استراتژیک باب المندب و لبنان و داخل سرزمینهای اشغالی گسترش یافته و از ابعاد نظامی و امنیتی نیز ایران را به رده های برتر جدول قدرت­های جهانی رسانده است. ایران با تنگ کردن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی از شمال و جنوب و شرق قلب صهیونیسم جهانی را محاصره کرده وحیات رژیم نامشروع صهیونیستی را با خطر جدی مواجه ساخته و دست برتری به ایران بخشیده است.

با توجه به پروژه ۲۰۲۰ و فتنه های ده ساله ۷۸_۸۸و ۹۸که در بالا اشاره شد، هم اکنون در مقطع سوم اجرایی شدن این پروژه برای سال آینده قرار داریم .

به نظر می­رسد با زمینه هایی که در سال ۹۷ در عرصه های امنیتی (شامل فعالیت و تحرکات جاسوسان و نفوذی ها و دو تابعیتی ها و تروریست­ها و دستگیری برخی از شبکه های انان) و فتنه انگیزی های مشکوک اقتصادی ،شاهد عملیات­های مرکب و پیچیده ای باشیم که با پشتیبانی سنگین و  لجستیک تبلیغاتی و رسانه ای مدیریت شده توسط پروژه سازان اجرا گردیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *