تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در نماز جمعه

تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در نماز جمعه

تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در نماز جمعه توسط مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)

با استعانت از خدای متعال و در راستای اهداف حوزه ­های علمیه خواهران و پرورش بانوان مهذّب و آگاه به علوم اسلامی، مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) روز تبلیغی پرشور و پر مخاطبی را پشت سر گذاشت.

تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در نماز جمعه

مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در روز جمعه ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ به پیشنهاد مدیریت استان، نماز جمعه تهران را برای تبلیغ گسترده این مدرسه انتخاب کرد. در این روز مدیریت ، و معاونان آموزشی و فرهنگی و کارشناسان این دو واحد با هماهنگی حوزه و ستاد نماز جمعه در مصلای نماز جمعه تهران حضور یافتند. این حضور که از ساعات اولیه صبح شروع و تا پایان خطبه­ های امامت محترم جمعه ادامه داشت، مؤثر و کارامد بود.

مسئولین مدرسه با تهیه بروشورهای رنگی به معرّفی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) پرداخته و با شیوه های گوناگون گفتگو، پخش تراکت و بروشور با بانوان نمازگزار ارتباط برقرار کردند.

در بروشورهای رنگی که با عکس همراه بود؛ پیشینه مدرسه، اهداف و افق­های تحصیل در این مدرسه و عملکرد معاونت­های مختلف آموزش و پرورش به تعریف و تصویر کشیده شده بود. همچنین بانوان نمازگزار در محلی که برای این امر(تبلیغ مدرسه) در نظرگرفته شده بود حضور یافته و پس از پذیرایی مختصری که اعضای مدرسه از آنان به عمل می­آوردند با مسئولین مدرسه به گفتگو و سؤال راجع به نتایج تحصیل و …. در این مدرسه می­ پرداختند.

در نهایت این امر تبلیغی پررنگ که تا قبل از شروع خطبه­ ها ادامه داشت منجر به پخش بیش از هفتصد بروشور تبلیغی و ارتباط گرفتن با بانوان و دختران جوان نمازگزار شد.

امید است عرصه ­های وسیع ­تری برای معرّفی و شناساندن حوزه­ های علمیه بانوان در اختیار مدارس قرار گیرد. ان شاءالله

 

من الله التوفیق

 

در ادامه گزارش تصویری این فعالیت را مشاهده می نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *