حضور پزشکان مجمع خیرین سلامت در حوزه حضرت خدیجه (س)

حضور پزشکان مجمع خیرین سلامت در حوزه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها در روز پنجشنبه تاریخ ۴/۳/۱۴۰۲ میزبان جمعی از پزشکان محترم و با اخلاص عضو مجمع خیرین سلامت کشور بود.

این جمع که به مدیریت سرکار خانم دکتر زهرا ریاضی ( متخصص عفونی از اعضای برجسته مجمع خیرین) در مدرسه حضور یافته، متشکل از پزشکان متخصص (روانپزشک، روانشناس، داخلی، زنان و زایمان و…) بودند.

همچنین دو ماما و یک پرستار و یک مددکار اجتماعی، این مجموعه را همراهی می کردند.

همراهی خانم دکتر صابری؛ مدیر عامل موسسه حامیان اندیشه رشاد و استاد کارآفرینی سپاه و دبیر مجامع خیرین پهنه جنوب تهران و سردبیر هفته نامه همسر و مدیرعامل تعاونی پوشاک که سمت ها و فعالیت های دیگری نیز داشتند، این مجموعه را کامل کرده بود.

پزشکان و پرستاران راس ساعت مقرر (۸صبح) در حوزه حضور یافته و پس از صرف صبحانه در اتاق هایی که برای ویزیت برایشان در نظر گرفته شده بود مستقر شدند.

طلاب و اساتیدی که ثبت نام کرده بودند به ترتیب و با راهنمایی رابطین تعیین شده (کادر حوزه) به پزشکان مراجعه می کردند.

تمام طلاب و اساتید و بانوانی که از خانواده های نیازمند تحت پوشش مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها هستند، موظف بودند حتما به اتاق ماما ( برای پایش سلامت سینه و پستان) و معاینه دقیق به اتاق ماما و سپس برای پایش سلامت زنان و زایمان به اتاق متخصص زنان مراجعه نمایند.

هم چنین تعدادی از طلاب و بانوان تحت پوشش حوزه از مشورت و سپس ویزیت روانشناس و روانپزشک برخوردار شدند.

هم چنین بسیاری از طلاب و مدعوین با مددکار اجتماعی نشست های مفیدی را برگزار کردند.

این مجموعه، هر بیماری را که لازم به استفاده از خدمات آزمایشگاهی یا معاینات دقیق تر بیمارستانی بودند را به بیمارستان مهدیه تهران راهنمایی کرده و نسخه های متفاوت را همراه با مهر پزشک متخصص و با مجوز ورود به بیمارستان در اختیار بیماران گذاشتند.

همچنین بعضی از بیماران موظف به ارتباط دوباره و کمک گرفتن از مددکار اجتماعی شدند.

در نشست صمیمانه با خانم دکتر صابری نیز، راجع به آسیب های زنان در شهر تهران و نوع خدماتی را که مجموعه ایشان می دادند، گفتگو شده و راهکار تعامل و ارتباط مجموعه حوزه ی علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها با ایشان و مجمع خیرین بررسی شد.

پس از نماز و صرف ناهار، پزشکان به ویزیت خود ادامه داده و تا ساعت دو، به طلاب و مدعوین، خدمات ارائه می دادند.

این مجموعه پرکار و جهادی ( مجمع خیرین سلامت بیمارستان مهدیه تهران) از حضورشان در حوزه حضرت خدیجه سلام الله علیها و ارتباط با مدیریت و معاونین و کادر، بسیار اظهار رضایت و خشنودی نموده و قول دادند که این همکاری ادامه پیدا کند.

اجر جزیل خداوند و توفیقات روزافزون را برای این مجموعه نیکوکار تقاضا داریم.

در ادامه می توانید گزارش تصویری این فعالیت را مشاهده نمایید

من الله التوفیق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *