دومین وبینار تخصصی تحلیل برخی از مفاهیم و ایده های اصلی داستان الفی با رویکرد روانشناختی

بسم الله الرحمن الرحیم

دومین وبینار تخصصی
تحلیل برخی از مفاهیم و ایده های اصلی داستان الفی با رویکرد روانشناختی

برنامه درسی فلسفه برای کودکان دارای مبانی، اهداف و ابعاد مختلفی است که کسب دانش نظری در هر یک از آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

این برنامه دارای سه مبنای فلسفه، روانشناسی و تعلیم و تربیت است. محتوای آموزشی این برنامه توسط لیپمن در قالب روایت داستانی براساس این مبانی و با هدف رشد فردی و میان فردی در ابعاد مختلف شناختی، اجتماعی، روانی عاطفی، اعتماد به نفس و … تدوین گردیده است و آشنایی تسهیلگر با هر یک از آنها می تواند در ارتقاء کیفیت برنامه و در نتیجه رشد مطلوب کودکان موثر باشد.

به مناسبت هفته پژوهش دومین وبینار تخصصی تحلیل برخی از مفاهیم و ایده های اصلی داستان الفی با رویکرد روان شناختی در روز شنبه ۲۹ آذرماه با معرفی و تبیین مفاهیم و ایده های اصلی داستان مانند: خوشحالی، ناراحتی، خوش شانسی، بداقبالی، جسارت، صبر و تعجب با رویکرد روانشناسی برگزار گردید.

 پاورپوینت و صوت وبینار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *