فعالیت های حوزه حضرت خدیجه(س) در دهه فجر۹۸

فعالیت های حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) در دهه فجر 98

فعالیت های حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) در دهه فجر ۹۸

۲۲ بهمن یوم الله است.   امام خمینی(ره)

در ایام الله دهه ی فجر، برنامه های متنوع و پرمحتوایی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار شد.

فعالیت های حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) در دهه فجر 98

شروع برنامه های دهه فجر با اردویی شاد و معنوی به سمت حرم مطهر حضرت ثامن الائمه علیه السلام صورت گرفت. سفری که برای طلاب و اساتید و کادر این مدرسه در نظر گرفته شده بود در فُرجه ی میان دو ترم بود که با ایام الله دهه ی فجر مصادف گردید. در این سفر که گزارش مفصل آن در بخش اردویی آمده است، جلسه ی پر محتوا و مفصّلی توسط یکی از اساتید محترم مدرسه (استاد اخلاق و تهذیب ، که تسلّط قابل توجهی بر مباحث انقلاب و جریان های سیاسی انقلابی دارند برگزار گردید. در آن جلسه که در سالن اجتماعات هتل برگزار شد، مسائل مهمّی از مبانی انقلاب و جایگاه و نقش امام رحمه الله و روحانیت در پیروزی انقلاب مطرح شد.

هم چنین پس از بازگشت از سفر در مراسم با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن که طلاب تشویق به حضور در آن شدند، مدیریت محترم و همکاران فرهنگی و برخی از طلاب در غرفه ای که از طرف معاونت استان تهران در اختیار حوزه های خواهران قرار گرفته بود شرکت کرده و از نزدیک با دوستداران تحصیل در حوزه ها دیدار و گفتگو کردند.

همچنین  واحد فرهنگی با فضاسازی و تزیین سالن های مختلف مدرسه و پخش سرودهای انقلابی در دقایق بین کلاس ها، یاد و خاطرات انقلاب را زنده کردند.

در ادامه گزارش تصویری این فعالیت ها را مشاهده می نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *