پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلّی برگزار شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلّی استان تهران با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران، مدیران، اساتید و پژوهشگران برتر حوزه های علمیه روز سه‌شنبه ۱۳ تیر از ساعت ۸ صبح در تالار شیخ صدوق (ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره و مدارس علمیه برتر پژوهشی حوزه های علمیه برادران و خواهران استان تهران تقدیر به عمل آمد.

شهید آرمان علی‌وردی نیز با یک اثر پژوهشی در این جشنواره حضور پیدا کرد و حائز رتبه شد و خانواده معزز شهید با حضور در اختتامیه، جایزه فرزندشان را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که نمایشگاهی از آثار پژوهشی مدارس علمیه استان تهران نیز برگزار شد که در آن آثار پژوهشی مرکز پژوهش و مطالعات تخصصی نهچ البلاغه وابسته به مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به طور ویژه به نمایش گذاشته شد و سرکار خانم فضائلی مدیر این مدرسه علمیه و مرکز پژوهشی ضمن حضور در اختتامیه جشنواره، از این نمایشگاه بازدید کردند.

جشنواره علامه حلّی استان تهران هر ساله به عنوان بزرگ ترین فعالیت پژوهشی طلاب حوزه علمیه های تهران برگزار می شود و این همایش فرصتی برای آشنایی با استعدادهای برتر پژوهشی است که آینده‌ساز عرصه تحقیق و پژوهش در مطالعات اسلامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *