گزارش اولین گردهمایی فارغ التحصیلان حوزه حضرت خدیجه(س)

گزارش اولین گردهمایی فارغ التحصیلان حوزه حضرت خدیجه(س)

گزارش اولین گردهمایی فارغ التحصیلان حوزه حضرت خدیجه(س)

مقام معظم رهبری: گاهی اوقات کاری که یک سخنران و مبلغ میتواند انجام بدهد، صد فقیه نمی توانند انجام دهند.

اولین همایش گردهمایی فارغ التحصیلان مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها با حضور مدیریت محترم و معاونت فرهنگی مدرسه در روز دوشنبه، ۵ بهمن بر طبق فراخوان قبلی طلاب فارغ التحصیل برگزار گردید.

گزارش اولین گردهمایی فارغ التحصیلان حوزه حضرت خدیجه(س)

معاونت فرهنگی این مدرسه  اظهار کرد در پی تصمیم مدرسه مبنی بر تشکیل کانون فارغ التحصیلان و ارتباط نزدیک طلاب فارغ التحصیل با مدرسه و هم چنین اطلاع مدرسه از وضعیت کنونی و فارغ التحصیلان؛ طی چند فراخوان، اوّلین گردهمایی تشکیل شد.

در این نشست صمیمی و مفید، ابتدا از اشتغالات این عزیزان و سطح دروسی که بعد از فارغ التحصیل شدن از این مدرسه و میزان علاقه مندی شان به همکاری با مدرسه سوالاتی مطرح گردید.

طلاب فارغ التحصیل از این که حوزه در صدد ارتباط مجدد با آن هاست اظهار خوشحالی نموده و همچنین از وضعیت تحصیل و اشتغال خود مطالبی را بیان کردند.

سپس معاونت فرهنگی ضمن خوش آمدگویی مطالب را راجع به مسئولیت های طلاب فارغ التحصیل در این برهه خاص از نظام اسلامی و نیاز شدید جامعه به حضور فعال این عزیزان بیان کرد. ایشان اظهار داشت که عزم راسخ مرکز مدیریت حوزه های علمیه و همچنین مدرسه ی حضرت خدیجه سلام الله علیها مبنی بر تشکیل کانون فارغ التحصیلان این مدرسه، باعث اعلام فراخوان و تشکیل این جلسه گردیده است.

پس از آن ساز و کار تشکیل کانون فارغ التحصیلان و نوع فعالیت های آن به اطلاع طلاب رسید. هم چنین تمهیداتی که در بدو ورود ایشان به کانون از طرف مدرسه اندیشیده شده و برای تقویت آن ها در مسیر تبلیغ و تحقیق و … آماده گردیده است به اطلاع شان رسانده شد.

این تمهیدات اعم از یک دوره تخصصی تبلیغ با روش نوین توسط موسسه امام هادی علیه السلام (با تولیت حجه الاسلام و المسلمین پناهیان) و کلاس های تدبر در قرآن در ادامه همین دوره است، هم چنین امکان استفاده ی این عزیزان از کلاس های تخصصی مهدویت که در حوزه در حال برگزاری است برای فارغ التحصیلان بصورت حضوری و یا با استفاده از سامانه اختصاصی فارغ التحصیلان، فراهم می باشد.

در ادامه گزارش تصویری این فعالیت قرارداده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *