اردوی زیارتی مشهد مقدس

اردوی زیارتی مشهد مقدس

 

این اردو توسط واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها، در تاریخ ۹ بهمن الی ۱۳ بهمن ماه نود و هفت، در فضایی معنوی و روحانی و پرنشاط برگزار گردید.

این سفر مقدس که با حضور مدیریت محترم مدرسه، معاونین و اساتید و کادر و اکثریت طلاب صورت گرفت، شور و نشاط معنوی در میان طلاب برقرار کرد.

در این اردو که اساتید و طلاب به صورت دسته جمعی و در زیارت های گروهی و دوستانه به مضجع حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مشرف می شدند، فضای پر از نور و معنویت حرم به ایشان روحیه ای لطیف داده بود. در این سفر معنوی، نشستی به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها در سالن اجتماعات محل اسکان برقرار شد. و مراسم سخنرانی و مداحی و ضمنا بازگویی تجربه های سفرهای معنوی طلاب برقرار گردید.

یک روز از روزهای سفر با هماهنگی قبلی واحد فرهنگی حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) با آستان مقدس رضوی به برنامه ی حرم گردی اختصاص یافت که از موزه های مختلف حرم و فضای نورانی شمیم رضوان (سالن خشک کردن گل های حرم، همراه با مداحی زیبای خادمان حرم) بازدید گردید و در پایان با حضور در ضیافت خانه حضرت رضا علیه السلام و صرف ناهار پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *