سفر زیارتی مشهد مقدس حوزه حضرت خدیجه (س) ۹۸

سفر زیارتی مشهد مقدس حوزه حضرت خدیجه(س) 98

سفر زیارتی مشهد مقدس حوزه حضرت خدیجه (س) ۹۸

مَولایَ لا یزورک الّا الخواص مِن الشیعه

حمد وسپاس خداوندی را که ما را از خواص شیعیان قرار داد که به زیارت مولا و سرورمان علی بن موسی الرضا علیه السلام موفق شده ایم.

سفر زیارتی مشهد مقدس حوزه حضرت خدیجه(س) 98

پس از پایان امتحانات، برنامه ی اردوی معنوی و زیارتی حضرت ثامن الحجج برگزار شد. این اردوی زیارتی با حضور معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضت خدیجه (س) سرکار خانم مافی، در فضایی بسیار نورانی و معنوی و زیارتی در حرم حضرت ثامن الحجج برگزار شد. این زیارت که در فضایی بسیار نورانی و معنوی و در آستانه ی میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها رقم خورد، بازخوردهای بسیار خوبی داشت.

 در این سفر حدودا سه روزه، طلاب در کنار مدیریت و معاونین و اساتید خود، در جمع صمیمی و پرنشاط، هم موفق به درک حضور نورانی امام الرئوف در زیارت ها گشته و هم در جمع های معنوی و حلقه های صمیمی از بیانات اساتید اخلاق و تهذیب بهره مند شدند. حضور در دعای کمیل حرم و دعای ندبه به صورت دسته جمعی از برکات ویژه این سفر بود.

از ویژگی های خاص این سفر آشنا کردن جمع طلاب و اساتید با زیارت معروف به هفت حدیث امام رضا علیع السلام بود، که این زیارتنامه توسط معاونت فرهنگی به تعداد طلاب از واحد تلاوت نور حرم مطهر رضوی دریافت و توزیع گردیده و فرازهایی از آن برای طلاب توضیح داده شد.

در نهایت رضایت طلاب و دریافت های معنوی و تقاضای سفرهای مجدد گروهی به این آستان مقدس نشانگر لذّت و احساس رضایت و نشاط این کاروان زیارتی بود.

بحمدالله و المنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *